Hoe werkt ons verhuursysteem (FAQ)


  • Hoe werkt het?

Kies de gewenste camera, lens of ander apparaat en reserveer het via mail, telefoon of in de winkel. Je haalt het apparaat op in onze winkel, gebruikt het en brengt het terug binnen.

  • Hoe lang duurt een 1 huurdag?

Een huurdag is het gebruik van het huurproduct gedurende een volle dag (24u). Daarvóór heeft u de tijd om het te komen afhalen en erna om het terug binnen te brengen.

  • Wanneer kan ik afhalen en terug brengen?

De dag voor de huurdag kan u het product afhalen vanaf 12u. De dag na de huurdag brengt u het terug vóór 12u.

  • Wat wordt er meegeleverd?

Elk huurproduct zit in een draagtas indien mogelijk. De accessoires die benodigd zijn voor een normale werking zijn voorzien.

  • Krijg ik een handleiding mee?

Er worden geen handleidingen voorzien, omdat deze beschikbaar zijn op het internet. Als er vragen zijn kan u ons steeds contacteren via mail (info@grobet.be) of telefoon (03 233 21 79)

  • Is verlenging van mijn huur mogelijk?

Dat is mogelijk in zoverre het huurproduct niet reeds gereserveerd is voor een andere klant. Neem daarvoor contact met ons op via email of telefoon.

  • Is het mogelijk een prijsofferte te krijgen?

Uiteraard maken wij graag een prijsofferte voor langere periodes dan in de prijslijst voorzien is of voor bedrijven die willen budgetteren.

  • Het is mij niet duidelijk welk product ik moet kiezen. Wordt daarbij hulp geboden?

Wij kunnen steeds een advies geven, maar u geeft ons best een beschrijving van wat u wilt. Hiervoor kan u zowel mailen als telefoneren.

  • Huren in het weekend?

Uiteraard is dit mogelijk.

  • Worden zondagen of feestdagen meegerekend in de prijs?

Wanneer de zondag of feestdag midden in een verhuurperiode valt, dan is dat betalend. Als zondag of feestdag op het begin of einde van de verhuurperiode valt is hij niet betalend. Indien u alleen voor zondag huurt is hij uiteraard wel betalend.

  • Kan ik direct huren als nieuwe klant?

Jazeker, indien u beschikt over een Belgisch ID-kaart en de waarborg voldoet, kan u per direct huren.

  • Kan ik reserveren in de winkel?

Dat is ten allen tijde mogelijk.

  • Waarom moet ik mijn GSM-nummer vermelden?

Omdat er altijd wel iets kan gebeuren, willen we graag zeer snel contact kunnen opnemen met u.

  • Is er een contract te ondertekenen?

Ja, het contract moet ondertekend worden door de afhaler. Het contract bepaalt de voorwaarden van de verhuur. De algemene voorwaarden "verhuur" gelden als gekend te zijn bij ondertekening. U kan de algemene voorwaarden "verhuur" bekijken in de winkel of op onze website (klik hier).

  • Waar vind ik de verhuurvoorwaarden?

Deze vind u hier.

  • Verzekering?

Het is mogelijk - op aanvraag - om tegen een kleine vergoeding een verzekering te nemen tegen schade en diefstal onder voorwaarden zoals bepaald in het verzekeringscontract.

De verhuurprijs + waarborg dient betaald te worden bij het afhalen van het materiaal.

  • ​Wanneer moet ik betalen?

Kies de gewenste camera, lens of ander apparaat en reserveer het online, via mail, per telefoon of in de winkel. Je haalt het apparaat op in onze winkel, gebruikt het en brengt het terug binnen.

Een huurdag is het gebruik van het huurproduct gedurende een volle dag (24u). Daarvóór heeft u de tijd om het te komen afhalen en erna om het terug binnen te brengen.

De dag voor de huurdag kan u het product afhalen vanaf 12u. De dag na de huurdag brengt u het terug vóór 12u.

Elk huurproduct zit in een draagtas indien mogelijk. De accessoires die benodigd zijn voor een normale werking zijn voorzien.

Er worden geen handleidingen voorzien, omdat deze beschikbaar zijn op het internet. Als er vragen zijn kan u ons steeds contacteren via mail (info@grobet.be) of telefoon (03 233 21 79)

Dat is mogelijk in zoverre het huurproduct niet reeds gereserveerd is voor een andere klant. Neem daarvoor contact met ons op via email of telefoon.

Uiteraard maken wij graag een prijsofferte voor langere periodes dan in de prijslijst voorzien is of voor bedrijven die willen budgetteren.

Wij kunnen steeds een advies geven, maar u geeft ons best een beschrijving van wat u wilt. Hiervoor kan u zowel mailen als telefoneren.

Uiteraard is dit mogelijk.

Ja, deze worden meegerekend in de huurprijs. Er is vanaf de 2e dag reeds een flinke korting.

Jazeker, indien u beschikt over een Belgisch ID-kaart en de waarborg voldoet, kan u per direct huren.

Dat is ten allen tijde mogelijk.

Omdat er altijd wel iets kan gebeuren, willen we graag zeer snel contact kunnen opnemen met u.

Ja, het contract moet ondertekend worden door de afhaler. Het contract bepaalt de voorwaarden van de verhuur. De algemene voorwaarden "verhuur" gelden als gekend te zijn bij ondertekening. U kan de algemene voorwaarden "verhuur" bekijken in de winkel of op onze website (klik hier).

Het is mogelijk - op aanvraag - om tegen een kleine vergoeding een verzekering te nemen tegen schade en diefstal onder voorwaarden zoals bepaald in het verzekeringscontract.

Edit this text